Translate

23.04.2012

Gratis Etiketter til utskrift

Legger ut noen bilder og linker til nye etiketter, nå som det tid for frø såing..


Jeg har nevnt henne tidligere, Just something I  made, dette er en linker til nedlasting av mange fine etiketter.


 
Klikk på bilde..


Samme damen har også laget gratis utskrift for deg, med "HANDMADE".
Om du syr eller lager noe annet, så kan jo denne være fin å feste på arbeidet ditt.
handmade stickers 2




Klikk på bildene og du blir sendt videre til der du kan lagre bilde på filen.








  






Dette var "noe" av det som hun lager, ta turen innom siden hennes og utforsk den!
Mye fint å finne, og hun deler gjerne masse ideer og utskrifter!!


JSIM Header Image






ØNSKER DERE EN GOD UKE!
KLEM FRA GUNN


[YourSoNice.jpg]



19 kommentarer :

  1. Flott at du har gjort arbeidet for oss. De var nydelige. Så da blir det merking av syltetøy glassene i år også :-) Ha en fortreffelig dag.

    SvarSlett
  2. Fantastiske etiketter! Tusen takk for at du tipser om disse!

    Klem

    SvarSlett
  3. GUNN,GUNN, du er et FUNN ;o)

    DU må ha fått god oppdragelse, for maken til evne å kunne dele med seg er bare helt unik.
    Du deler så raust at det er en fryd.

    TUSEN takk gode du, dette vil jeg benytte meg av så snart jeg får en av ungdommene mine til å vise med hvordan jeg laster etikettene ned ;o)

    TAKK gode Gunn og klem fra meg!

    SvarSlett
  4. Heisann.
    Her var det veldig mye fint! Tusen takk. Men hva printer du dem ut på? Finnes det klebeark som ikke er oppdelt? Altså at du må klippe selv? Har funnet på Claes Ohlson, men de er inndelt i 24 etiketter per ark, så da må designet passe med inndelingen...

    SvarSlett
    Svar
    1. Heihei .. De skal også ha ark som ikke er oppdelt. Har kjøpt slike der tidligere.. :)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips