Translate

12.02.2011

A Cowboys Nest

Nå har jeg meldt meg på i Konkurransen i
TID FOR HJEM..
Jeg har valgt ut å vise guttene sin seng, denne bygde vi for ett par år siden med hjelp av “Beste Ole”. Jeg designet og han bygde. Dette er i utgangspunktet en seng fra IKEA, Kura, men vi ville gjøre den enda mer spennende..
Cowboys Nest 
Sjefs cowboyen sover øverst selvfølgelig..
cowboy 
Det er viktige regler som gjelder
cowboy1 
Sheriff avdelingen
cowboy2 
Clint Eastwood og Morgan Cain hører med i familien
cowboy4
Ingen bøller med Cowboyen..   :)
 cowboy5

Så da er det bare til å stemme ivei, på nettsiden til TID FOR HJEM!!  Vi trenger nytt gulv, og ny peis er heller ikke å forakte..



STOR klem fra –Gunn-

For more pictures of the room klick here
and here..  



19 kommentarer :

  1. Så utrolig kult gutterom, dette var kreative greier!
    Skal inn og stemme på deg nå :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  2. WOW! For en kjempetøff og flott seng! Skikkelig orginal! Skal stemme på deg! Lykke til med "Tid for hjem"- konkurransen!

    Ser ut som dere har det så fint hjemme! :) Nydelig soverom du og mannen din har også!

    Fortsatt god helg! :)

    SvarSlett
  3. Kjempe stililt søs !!!

    SvarSlett
  4. Såå tøft! Utrolig kreativt, og med veldig fine farger og koselige tekstiler! Klart jeg skal stemme på deg:)

    klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  5. Wow, så flott!! Så kreative mennesker a gitt! Flinke!!
    Skal stemme jeg også :) La meg også til som følger, for deg gleder jeg meg til å se mer til :)

    Klem

    SvarSlett
  6. For et kjempekult gutterom! Så flink du er :) Hadde vært gøy om du ville dele de på Stylizimo.com, så kunne inspirert andre til å gjøre noe utenom det vanlige.
    klem Nina

    SvarSlett
  7. Tusen takk for gode tilbakemeldinger.. og ikke minst for at dere stemmer.. :))

    klem -Gunn-

    SvarSlett
  8. Du får min stemme

    SvarSlett
  9. kan jegv spørre deg om hv or du kjøper ark til å lage wallpapers og stensiler?

    SvarSlett
  10. Den senga er bare helt fantastisk:) Har en liten gutt på 4 år som har hatt lyst på den leeeenge nå og mammaen er i ferd med å gi etter ;) hvor høy er den på det høyeste?:) festlig rom med skråtak ;) har du sånn ca oversikt over hvor mange meter plank som gikk med? :) HELT TOPP og du er knall go;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips