Translate

26.05.2011

Gratis Lemonade etiketter

Jeg har noen fine gamle flasker som jeg tenkte å
dekorere med LEMONADE etiketter.
Fant mange fine etiketter som jeg vil dele med dere.

Jeg vet ikke hvor man får tak i de fine lemonade flaskene.. men
hadde jeg kjøpt en så hadde den nok aldri blitt drukket...
så jeg får fake noen  :)




Det ser veldig leskende ut, og godt... Men jeg hadde nok
ikke drukket av disse flaskene heller..

Fant ett fint skilt også..
Printet ut bilde og limte det på en plate i skjønn farge.



Klikk på bilde, de er linket til Flickr for å få de større..






Om du ønsker å lage skiltet så klikk på bilde,
da blir det større..




Det er lille lille lørdag og vi skal på sommerfest i barnehagen idag.. jippi!
pølser og kaker i regnværet.. og ingen Lemonade der heller..

Noen som har en ordentlig oppskrift på en god Lemonade drikk??
Det burde jeg prøve å lage..

Ha en god Torsdags kveld  
Klem..

9 kommentarer :

  1. Kjempefine etiketter og takk for at du deler!
    Med ny fargeskriver kan jeg gjerne få til noen fine :o)
    til opplysning skal Lysthuset få inn lemonade...så det på siden hennes :o)

    ha en koselig ettermiddag !

    SvarSlett
  2. Sååå lurt ! Og så fint at du deler med oss andre ;)

    SvarSlett
  3. Så fine etiketter;)
    Tusen takk, de kommer jeg nok til og benytte meg av ja;)

    Jeg har og lyst på en slik Lemonadeflaske som jeg ser på blogger rundtomkring, men jeg har aldri funnet de i noen butikker!
    Den ser så god ut, men hadde nok ikke blitt drukket her heller, hihi ♥

    Men en god Lemonade oppskrift hadde vært gull! Gi meg gjerne et hint om du får inn noen gode;)

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Så stilige etiketter! Finner jeg en lekker flaske, skal jeg jammen bruke noen av disse!
    Håper dere hadde det hyggelig på sommerfest trass i regn.
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  5. Som barn var det almindeligt, at de blev brugt. De gamle flasker blev gjort godt rene af min mor, og så fik vi lemonade i. Fx. når vi tog til stranden eller i skole.

    I dag er det hele i plastik istedet :-)

    Flotte etiketter. Tak fordi du deler :-)

    Klem

    SvarSlett
  6. Hei sveis:)
    takk for hyggelig kommentar,ja tallerkenhyllen ble så lekker i en farve som jeg ikke kan si er lysgrønn eller lysblå...så da er den vel både grønn og blå.:)
    Flotte farver i headeren din..ikke ulike farvene jeg driver og maler i:)
    Hvor finner du slike etikker henn??
    ha en fin helg..
    klemklem

    SvarSlett
  7. Hei :)
    Så flotte etiketter.
    Disse kommer jeg til å bruke :)
    Ønsker deg en fin dag. :)

    SvarSlett
  8. Hej Gunn
    De gamle votiver er rigtig smukke. Selv har jeg et fad fyldt med dem. Og nogle hænger på min væg.
    Da vi fik vores barnebarn fik han naturligvis også et votiv - både med svøbebarn og med barnevogn på :-)

    Klem - og god bedring

    SvarSlett
  9. Så fine etiketter! Takk for at du delte de med oss! :)

    I fjor sommer laget jeg lemonade etter denne oppskriften:

    1 kopp sukker og 1 kopp vann kokes til sukkeret er oppløst.
    1 kopp silet sitronsaft (du trenger mellom 4- 6 sitroner til dette) helles i sukkerlaken.
    Tilslutt tilsettes 3- 4 kopper kaldt vann.
    Avkjøles i kjøleskap og serveres med sitronskiver og isbiter!

    Veldig godt + gøy å lage selv!:)

    God søndag!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips