Translate

03.02.2012

Bilderrammer med treplanker DIY

Bilde rammer med en annen vri..





En ikea bilderamme som det var speil i tidligere.


Slike smale treplanker finner du nok i restekassen hos din lokale byggforhandler.
   Min lokale snekkerbutikk er Byggern, takker og bukker for alle rester  :))
De blir malt i ønsket farge, målt til og delt slik at de passer akkurat i rammen.



Du fester dem gjerne både med trelim og små smale spikre. Pass på at rammen ikke er for
tynn der spikrene festes.



Så er det bare fantasien som stopper deg i hva du kan bruke til oppheng.
Ett tips for å lage nytt oppheng på bilde, flett gjerne røff hyssing og stift den fast bak.






Ønsker du å skrive ut FISHER MAN , klikk på bilde til høyre under.




Ønsker dere en herlig vinter helg!!
KLEM FRA GUNN

17 kommentarer :

  1. Så genialt !!
    Dette kan jeg tenke meg å prøve :))
    Tusen takk for tips sånn rett før ole lukkøye har landet på mine øyelokk :)))

    Nattaklem fra meg til deg :))

    SvarSlett
  2. SÅ flott blogg du har! Liker å lage ting selv, og her var det utrolig mange idèer. Legger meg til følger, og velkommen inn til meg for en titt også. Klem!

    SvarSlett
  3. Kjempefint!!

    ha en fin helg Gunn :)

    SvarSlett
  4. Fantastisk kreativ du er altså! Kjempefint:) Fin kveld til deg!

    SvarSlett
  5. Skal fortsette med min i kveld, kopierte fisher man bilde også jeg ;o)
    Takk for for kaffen i dag, og alltid kjekt å se rundt i huset på alle nye prosjekter. Flinken:))

    Klemmen

    SvarSlett
  6. Heisann. Hvordan fikk du til tekstenÅ Nyyydelig ting =)
    Cecilie

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips