Translate

07.01.2012

Dinner Planner DIY & Kjøkken

Hallo igjen...

Sto opp idag (som vanlig) med minstemann i syv tiden.. tenkte at jeg skulle legge meg på sofaen og sove litt til, men som vanlig så MÅ jeg ha en kopp kaffe først, og da stiger jo energien..  :) Det som er så herlig med helger er at det er ingen stress med å gjøre seg klar for dagen..

Inspirert av How Does She og deres"dinner planner", så syntes jeg dette var en enkel måte å planlegge middagene i uken på.





Klikk på bilde om du vil bruke min meny.



Bilderammen er fra Ikea, og den skrapte jeg litt på og brukte stempel putene mine for å lage slitt effekt



MÅLA Whiteboardpenn, flere farger Antall i pakken: 7 stk.  På Ikea får du tak i billige tusjer som bare pusses vekk.


Har byttet ut tomannsbenken min med hagebenken på kjøkkenet, litt bedre plass for barna.
Har plassert to stokker under beina, for å gjøre den høyere. Skal trekke om en madrass og legge i.


 En annen detalj fra kjøkkenet er "nye" håndtak på stolene. Synes dette er en artig effekt.
Disse fant jeg innerst og nederst på gulvet i en eldre "alt mulig" butikk.



JOKKMOKK Bord og 4 stoler, antikkbeis Stolene er fra Ikea, billigste sort (JOKKMOKK...hihi).  De er blitt malt og  festet pute på sete.  Bordet er forlengst brukt til forskjellige prosjekt, og er i flere deler idag..




Jeg synes det er så koselig med en liten bordlampe på spisebordet. Det blir en veldig koselig stemning med dette lyset, i tillegg til noen levende lys...   




Ønsker dere en fortsatt god helg! 
Og nå skal jeg bli klar for dagen.. hihi  Godt med litt slabbedask av og til.. :)
Klem fra meg!



6 kommentarer :

  1. Likte dinnerplanneren din (lagret bildet)... får se om jeg får rotet meg til å gjøre det samme selv.
    Det som er bra er at jeg har alt i hus for å lage den, liker at jeg slipper å kjøpe masse dilldall for å komme igang.
    Mange fine ideer å finne på siden din, og liker ar de er såpass ankle å sette igang med:)

    Ha en fortsatt fin helg!

    SvarSlett
  2. Hei!

    Kom over bloggen din via Har en Drøm. Her var det masse moro og masse tips og inspirasjon til ting jeg kan lage!

    Gleder meg til å se meg litt rundt!
    Ha en god helg!

    Hilsen Silje

    SvarSlett
  3. Takk for dine tips Gunn!!
    Alt-mulig.butikk...er det hos Tvedt
    eller ??
    Nyt helgen :o)

    SvarSlett
  4. Stilig dinnerplanner:)
    Koselig på kjøkkenet deres:)
    Jeg har akkurat slike kjøkkenstoler og tilhørende bord på kjøkkenet og ønsker og male de hvite... hva slags maling brukte du? Og sitter malingen bra, er jo ikke furu, men sånn glatt, dumt materiale... er s knotete og male stoler, så jeg lurer på om det er verdt det liksom, hehe:)

    SvarSlett
  5. Takk for mye god inspirasjon fra deg!
    Kjempestilig med håndtak på stolene!
    Klem Linn

    SvarSlett
  6. Heeei.

    Så flott ALT var, veldig inspirerende.
    Ser frem til energien stiger her etter valpene er "flyttet" ;)

    Må få tatt oss en kaffi en dag.
    Ha en fin, herlig og regnvåt uke:))
    Klem fra borti veien:))

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips