Translate

23.08.2011

Nytt "Mom's Diner" bilde

Nytt "Mom's Diner" bilde er blitt til....



Det første bilde jeg lagde ble solgt til ett sted på østlandet, også nå
har jeg fått forspørsel på ett til..  Så her er det..  :)



Bilde måler ca 39x47 cm, og laget på orginal gammel
ramme og bestikket er også fra brukthandelen. Teksten er
laget i vinyl (wallsticker).
Prisen er kr 550,-
Jeg må nok lage flere, må jo ha ett selv også :)

Her er det første bilde jeg lagde..


Har enda flere prosjekter å vise, som er blitt gjordt i "blogg" ferien...
...som selvbygget entrebord, skrivebord, og malte møbler..

Har også endel nye design på wallstickers som er på vei ut i shoppen snart.

Det er for få timer i døgnet! Også blir jeg altfor tidelig trøtt.. Har så mye jeg vil gjøre!! hehe

Ønsker dere alle en god dag, her titter solen fram,
kanskje derfor jeg er sååå glad idag!
Stor klem fra Gunn :)

3 kommentarer :

  1. Kjempestilig! Du er dyktig!
    Gleder meg til å se de andre prosjektene dine også :)
    Ha en fin dag! Klem

    SvarSlett
  2. Det blir nok ingen hodeskalle design herfra er jeg redd, hehe.
    Så nydelig bildet ditt var!!!Herlig med det gamle bestikket inni. Ja, døgnet skulle hatt flere timer noen ganger =)

    SvarSlett
  3. Så fint bilde!!
    Du er knallflink ♥

    Jeg skal sende deg bilder av bøtta mi når den er klar, hehe, jeg er så fryktelig treg... tenkte jeg skulle skaffe meg en bøtte i zink nemlig...

    Ha en finfin kveld!

    Klem Line

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips