Translate

25.08.2011

Pimp your shoes!!

Ja da satt jeg her igjen forann pc'en...  Tidstyven!! 
:)  hmm  ..men jeg liker det såååå godt!! Å dille og dulle med bloggene, så som du ser har jeg endret litt her inne og gjordt det litt høst vennlig.. ;)  Det er jo så deilig nå som det nærmer seg høst, og man gjør det varmere, godt(ere?) og koselig inne...

MEN...  Det var skoene jeg skulle vise. Jeg var i Thailand i sommer (4 uker!!)  aahhh, noe sååå deilig!!
Vi hadde planlagt denne ferien i nesten 3 år, og spart og spart til SHOPPING!!  Jeg har vært der noen ganger tidligere, og vet det er masse fint å shoppe!!  (massevis av klær også, men har man noen kilo for mye på hofta, så hadde jeg ikke satset på det, iallefall ikke truser! da blir det skikkelig bestemortruser det eneste du finner  :-/ )

Noen sko ble det, og disse falt jeg for med en gang.. de hadde blå skolisser, men jeg syntes det ble myyye finere og litt kulere med blonder  :)  hihi






















Tror nok hjertet trippet litt ekstra når jeg så de hadde massevis at CATH KIDSTON produkter. Når man kommer over slike skatter, begynner kverna og tenke i full fart, hvilken farge, hvilken fasong, hva er moten, hva er ut, hvor mange, hvor mye koster de.. med barna på slep, så er tiden kort.. Fikk med meg litt da..  :)


ekte?  hmmm det er ett annet spørsmål...  :)




















Kjøpte noen flere bilderammer, de kommer snart ut på bloggen også! Det ble så mangen at vi måtte kjøpe ekstra koffert, men det er jo vanlig når man er på ferie i Thailand  ;)   ..og ikke fikk jeg med den jeg aller helst ville ha, den ble for stor..   så flere bilder kommer snart  :))






11 kommentarer :

  1. Så mye fint du har kjøpt, nå gleder jeg veldig til jeg skal der om
    1.mnd!!
    Gleder meg til å se mer!!!
    Det var i hua hin sant?
    Klem Linn

    SvarSlett
  2. Du har fått deg mange kule ting, jeg liker godt alt sammen.

    SvarSlett
  3. Ååå, så gøy å se gjenbuket ditt også.Det ble kjempeflotte ting!!
    Pusehuset må jo alle kattelskende interiørdamer falle for:o)
    Og bordet falt jeg for!!

    Kjekt å se hva du har kjøpt i Thailand også.Visste ikke at det var så mye fint å shoppe der..!

    Jeg går og "leter" etter en laaang wallstickers tekst jeg vil bestille hos deg.Men - den har ikke dukket opp ennå..
    Tar kontakt når den gjør det :o)

    Fin, fin helg ønskes deg.Det er jo så deilig vær her i Os i dag..
    jeg har fri og går bare rundt og stuller og koser meg fordervet:O)

    SvarSlett
  4. Fine sko som kler blonder :-). Mye fint du har fått tak i. Det høres veldig fint ut med puter i strikk fra gamle gensere. I fjor kjøpte jeg meg garn for å strikke lusekofte pute, men jeg har ikke kommet så langt. Mye lurere å sy av noe som allerede er strikket :-).

    SvarSlett
  5. Så mye fint du har shoppet....vesken er knall fine...heldig er du.

    Garnet hos meg er Paris og kan vasket på 60 C.....vaskeklutene er knall gode.

    Takk for koselig hilsen
    Klem fra lappeline på haugen

    SvarSlett
  6. Hei :)
    Og tusen takk for herlige ord på mitt avskjeds-innlegg! Det rører lagt inn i hjerteroten... ♥

    Det ble bråslutt for meg, jeg mistet bare litt gnisten... men etter alle de herlige kommentarene jeg har fått, så skal man ikke se bort i fra at jeg kommer tilbake etterhvert...:))
    Og jeg kommer helt klart til og lese deres blogger, blir bare ikke såååå mye kommentarer som tidligere;)

    Wow, det var litt av noen kupp du har gjort!! Så mye stilig Catch Kidston - heldige du;) Og skoene ble knallfine med blonder;)
    Jeg kjenner jeg har veldig lyst på en tur til Thailand;)

    Ha en fin helg;)

    Klem Line

    SvarSlett
  7. Åhh så herlig det høres ut med 4 uker i Thailand. Jeg har aldri vært der, men håper jeg får anledning om ikke altfor lenge ;o) Fant din flotte blogg gjennom Liven og jeg gleder meg til å følge deg videre! Ønsker deg en fortsatt herlig søndag! Klem

    SvarSlett
  8. Vel fortjent Gunn!
    Håper det gir resultater med litt reklame :o)
    Klem fra meg!!

    SvarSlett
  9. Hei!
    Så mye fint :) Herlig...

    Fin blogg med masse inspirasjon!

    Klem Anette

    SvarSlett
  10. 4 uker...høres ut som en drømmetur!
    CATH KIDSTON har masse fint-så skjønner godt kverna begynnte å løpe da!hehe..

    Så innom bloggshopen din! Kjempe masse fiiiint:)
    Og takk for koselig hilsen.

    God søndagskveld:)

    SvarSlett
  11. Hei.
    Koselig at du la igjen en beskjed i min blogg. De skoene var kjempekul. Min tennåringsdatter falt for de ja. Legger meg til som følger på din blogg også.
    Klem fra Hill-Iren

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips