Translate

31.05.2011

Noe til enhver anledning? DIY

På min surferunde igår, fant jeg masse artig som kan være greit å ha i ulike anledninger..

{  Disse kan du selv printe ut  }
:D



Klikk på bilde, det er en PDF fil. Bilde åpner seg i ett nytt bilde i nettleseren din. 
 Da er det bare til å printe ut eller lagre for senere bruk.



Om bilde ikke kommer opp med en gang, trykk "reload" knappen.

Kortet på vinflasken har de brukt farget ark, Scrapbook papir. Ønsker du å bruke mønstret papir, pass på at du ikke bruker papir med for mye mønster.


Link til han som deler disse Freebies'ene er


Han har mye annet på siden sin også, som kan være interesant..

Søte tags..



Skal du smiske med mannen, så kan kanskje disse hjelpe?




Håper dere kan bruke disse til noe..

Takker for nydelige kommentarer og velkommen til nye følgere!
Stooor klem fra Gunn




8 kommentarer :

  1. Så masse fine freebies! I innlegget under her skriver du om noen ark fra Claes Ohlsson som du bruker til stoff... Er det slik at man putter de i printeren og skriver ut bilde/tekst på arket? Ser det ut som det er limt på eller smelter det litt sammen med stoffet?

    SvarSlett
  2. Hei.. Ja, printer bilde speilvendt ut på arket (blekk). Stryker det på. Blir veldig fint resultat. Det smelter litt sammen med stoffet. Best blir det når du bruker hvitt stoff og lyse farger. Har brukt det på mange ting, se innlegg om oppvask, og om badet. Der er det brukt på såpe dispenseren.. Verdt å forsøke! Lykke til..

    SvarSlett
  3. Den som leter finner....og du finner jo så mange gode ideer på nettet du!
    disse var stilige...skal jammen prøve1

    ha en fin kveld :o)

    SvarSlett
  4. Kjempefine....:)
    jeg beholder ikke alt jeg maler,mye selger jeg videre:)
    Ha en flotters dag
    klemklem

    SvarSlett
  5. Hello og goood morgen :)

    sv: hvilken tekst på veggen mener du?
    Øyner herming? hmmm. Ble jeg nyfiken gitt ;)
    Har jeg noen tekst på veggen? Hadde det i den gamle leiligheten min, men det var bare gatenavnet. Ikke sett det noe annet sted jeg :/
    Så lekker blogg du har! Tror jammen jeg ikke har vært her før!!
    TUSEN takk for at du la igjen noen ord hos meg slik at jeg fant veien inn til deg :)

    SvarSlett
  6. Hej Gunn

    Så aktiv du er. Jeg har ikke lige fået kigget din sidste mail igennem. Men mon ikke jeg finder noget tid på et tidspunkt :-)

    Hav en dejlig torsdag
    Klem

    SvarSlett
  7. Førr en nydelig og herlig blogg du har :)
    Legg mæ til som følger, førr hit vil æ gjerne komme igjen :)
    og velkommen som følger på min blogg :D

    Ha ei fortsatt fin helg..

    Klæm Trine

    SvarSlett
  8. Takk for tips :-)
    Her skal jeg ta en titt :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips