Translate

24.09.2010

Har fått energi av å blogge!

Blogging er gøy, har vært så energisk i de siste dagene.. Det blir jo ekstra gøy å lage ting og pusse opp, når man kan vise det etterpå, enn å bare vise til mannen i huset.... Han blir jo veeeeldig imponert ;) han også, men her kan jeg jo dele med dere andre, som også synes dette er artig!  Nå kan jeg jo få litt utløp for alle tankene og ideene som jeg har, og kanskje få en tilbakemelding på dem....  :)

Igår så fikk jeg gjort noe med loppefunnene mine, først litt hvitmaling...


Faktisk det eneste fra loppene som ble malt igår var jo rammene, men tok med ett par potter, og en tallerkenhylle som jeg fikk av mamma for mange år siden    Da tenkte jeg ikke at det skulle bli populært å ha en slik, men gla nå :)


Rammene ble fylt med litt vatt, og trukket med stoff. Dekorerte med stempel og sjablong.
Og stiftemaskin er en grei ting å ha, så lenge den virker :) 



Dette skjønne anhenget kjøpte jeg i Danmark, angrer jeg ikke kjøpte flere :(
Dette bilde blir nok en gave :)


Holder også på og lage noen skilt for tiden. Bruker Silhouette maskinen min og kutter ut wallstickers av vinyl.  Tenker det blir hjemmelagde julegaver i år..

Ha en GOD HELG!!


2 kommentarer :

  1. Hei :)
    Fra en fersk blogger til en annen: JA, blogging gir masse energi og fører mye positivt med seg. Jeg har også fått gjort masse siden jeg begynte for under en måned siden - herlig!
    Så fine pottene og rammene ble :) Loppisfunn er gøy!
    Ha en fin dag videre,
    Hilsen fra Bekka

    SvarSlett
  2. Hei. Har invistert i Siluette ROBO Master og vinyl. Tenkte jeg skulle lage wallstikers. Sliter litt med instillingene på maskin. Legger jeg vinylen oppå skjære matta? (cutting mat)og hvordan justerer jeg lengden på det jeg skal skjære ut? Evig takknemlig for svar :) Mvh Marit

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips